Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www 

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

Aby odbiorca zauważył twój biznes musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz także zadbać o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony oraz to czy regularnie dodawane są do niej kolejne wyczerpujące i użyteczne dla odbiorcy artykuły. Lecz nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest stosowanie PBN – prywatnej sieci portali. Private blog network i ich mankamenty oraz zalety PBNy są prywatne, ponieważ są budowane i nadzorowane przez jeden…

Więcej
Baza porad Podróżowanie Witryny www 

Gdzie znaleźć kompleksowe informacje o wydarzeniach i atrakcjach w Małopolsce?

Choć województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, zatem często ciężko znaleźć coś dla siebie w ogromie wiadomości o godnych zwiedzenia zabytkach oraz bieżących eventach sportowych bądź kulturalnych w Małopolsce. Znane i nieznane miejsca w Małopolsce – odwiedź portal stworzony specjalnie dla turystów Żeby pokazać wszystkim ciekawe miejsca turystyczne tego regionu, stworzono portal visitmalopolska.pl. Publikowane są tu wiadomości nie tylko o interesujących miejscach oraz zabytkach w tym województwie, jak też…

Więcej
Baza porad Reklama, marketing, promocja Witryny www 

Recipe – dane strukturalne dla przepisów kulinarnych – jak wdrożyć i jak wyglądają w wynikach wyszukiwania?

Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie jej przygotowania. W tym artykule opisuję, jak uzyskać taki efekt i urozmaicić widok przepisów kulinarnych w SERP. Czym są dane strukturalne typu Recipe i jakie informacje można za ich pomocą opisać? Dane strukturalne Recipe pozwalają opisać informacje na temat kroków przygotowania danego przepisu kulinarnego, a także takie informacje jak: zdjęcie potrawy, czas przygotowania, ocenę czy opinie. Kiedy można użyć na stronie danych strukturalnych typu Recipe…

Więcej
Baza porad Witryny www Wszystko o zdrowiu 

Strony o urodzie i zdrowiu – czy warto je czytać?

Sieć to miejsce, gdzie niezwykle łatwo da się wyszperać informacje o każdej sferze życia. Internauci mają w szczególności słabość do radzenia się wyszukiwarki Google odnośnie zagadnień zdrowotnych, częstokroć nawet poprzedzając ostateczną decyzję o wizycie u lekarza dniami przeszukiwania sieci z nadzieją na odszukanie na własną rękę rozwiązania problemu. Lecz czy to mądry model korzystania z informacji publikowanych na portalach o zdrowiu i urodzie? Portal o urodzie i zdrowiu to nie alternatywa dla specjalistycznej porady lekarskiej W gąszczu artykułów o zabiegach estetycznych, zdrowiu i odżywianiu publikowanych w sieci znajdzie się dużo…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www 

Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Gdy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc wybrać rzetelną agencję SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii ekspertów. Google doradza, jak wybrać solidną agencję SEO Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron internetowych…

Więcej
Tematyka informatyczna Witryny www 

Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console

Google Search Console to bezpłatne narzędzie, które jest wyjątkowo pomocne w diagnozowaniu problemów związanych z indeksacją stron. Przy jego użyciu możemy sprawdzić zarówno podstrony, które już znajdują się w wynikach wyszukiwania, jak i te, które jeszcze tam się nie pojawiły. Z GSC możemy również dowiedzieć się, dlaczego dany adres nie został jeszcze zindeksowany. Jak to sprawdzić? Wyjaśniamy, w jaki sposób weryfikować błędy i ostrzeżenia w Google Search Console. Weryfikacja błędów i ostrzeżeń w GSC Miejscem, w którym możemy znaleźć informacje związane z indeksacją stron, jest zakładka “Stan” w Google Search…

Więcej
Baza porad Reklama, marketing, promocja Witryny www 

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się pytanie, czy warto walczyć o wyświetlanie się strony na pozycji “zero”. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Nie tylko wyniki z elementami rozszerzonymi Nieustanne zmiany sposobu, w jaki Google prezentuje użytkownikowi odpowiedzi na wyszukiwane frazy, spowodowały, że na pierwszej stronie wyników wyszukiwania trudno już trafić wyłącznie na listę linków kierujących do 10…

Więcej
Witryny www 

Core Web Vitals – nowe czynniki rankingowe Google. Czym są i jak je sprawdzić?

Już w połowie 2020 r. Google ogłosiło, że w 2021 r. tzw. Core Web Vitals (w skrócie CWV), czyli Podstawowe Wskaźniki Internetowe, staną się ważnym czynnikiem rankingowym. I rzeczywiście tak się ostatecznie stało wraz z nadejściem sierpnia 2021 r. Czym zatem są czynniki Core Web Vitals, jakie informacje można z nich wyciągnąć i w jaki sposób je sprawdzić? Core Web Vitals – co to właściwie jest? Podstawowe wskaźniki internetowe to zestaw czynników, wchodzących w skład szerszego zbioru Page Experience Signals, czyli sygnałów świadczących o użyteczności strony, które Google uważa za…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www 

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Wygoda stron www wynika przede wszystkim z ich wzornictwa. Projektując witryny www powinniśmy nie tylko pamiętać o względach estetycznych, ale też doświadczeniu klientów – jeśli poruszanie się po serwisie będzie dla nich przyczyną problemów, od razu przeniosą się na drugą witrynę i zdecydują się na towary innej firmy. Aby zatem strona dała nam oczekiwane korzyści, warto zatroszczyć się o to, by była odpowiednio zaplanowana. Jak jednak wygląda właściwie stworzona witryna? Jak zadbać, by goście nie wyłączyli jej za szybko? Efektywne projektowanie stron internetowych Centralną regułą, jaką powinniśmy kierować się tworząc…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www 

Co to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać

Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwała większy ruch. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym jest audyt SEO, co powinien zawierać i dlaczego warto go wykonać. Czym jest audyt SEO? Audyt SEO to analiza strony internetowej, która zawiera informacje na temat jej dostępności, przyjazności dla wyszukiwarek, użyteczności, zgodności…

Więcej