Jeździsz z ekspozycją na targi? Kup pawilon handlowy
Pawilony są pomocne w każdej firmie handlowej. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego lub też mogą być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, stosuje się je na przykład do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego doborze?
Pawilony handlowe – jak dobrać?
W ofercie producentów znajdziemy różne warianty przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Cechują się względnie szybkim montażem, jednak ich przenośność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni lub kiosków.
Pawilon namiot – dlaczego warto go używać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub priorytetem jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje odznaczają się sporą wytrzymałością, będąca rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej jakości tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, są odporne na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie prawidłowo konserwowany, posłuży kilkanaście lat – nawet przy częstej eksploatacji.