Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www 

Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Więcej szczegółów o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO znajdziesz tutaj.

Gdy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc wybrać rzetelną agencję SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii ekspertów.

Google doradza, jak wybrać solidną agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą Google. Mimo występowania innych opcji, jak przykładowo Yahoo, Yandex lub Baidu, wciąż najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, musi zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, przeważnie jest to niemożliwe bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i opublikowało krótki instruktaż, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się rzetelna agencja SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją,
  • zdolność oceny czasu i budżetu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych wdrożeń, m.in. poprzez cykliczne raporty i stały dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.

Przedstawicielka Google podkreśla także, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, często dającym namacalne efekty najczęściej po kilku miesiącach pracy.

Powiązane artykuły