Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www 

Jak poprawić widoczność strony? Warto wypróbować PBN!

Aby odbiorca zauważył twój biznes musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz także zadbać o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony oraz to czy regularnie dodawane są do niej kolejne wyczerpujące i użyteczne dla odbiorcy artykuły. Lecz nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, czyli zdobywania linków zewnętrznych kierujących na stronę. Jedną ze strategii link buildingowych jest stosowanie PBN – prywatnej sieci portali. Private blog network i ich mankamenty oraz zalety PBNy są prywatne, ponieważ są budowane i nadzorowane przez jeden…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi 

Zdjęcia sferyczne dla Twojej firmy powierz fotografowi Google

Wirtualne spacery po firmach cieszą się w czasie popularnością, a wiele osób coraz częściej zamawia przygotowanie takiego spaceru, a następnie dodanie go w wizytówce Google. Opcja zdalnego zwiedzenia firmy przysporzy sporą ilość nowych klientów i zwiększy dochody naszego biznesu. Żeby jednak spacer był wysokiej jakości, wskazane jest zatrudnić rekomendowanego fotografa Google do jego przygotowania. Kim jest rekomendowany fotograf Google? Rekomendowany fotograf Google to profesjonalista, który jest polecany przez Google do stworzenia wirtualnego spaceru po naszym przedsiębiorstwie, jak również wykonania materiałów zdjęciowych, które zostaną umieszczone w wizytówce Google. Nie jest to…

Więcej
Baza porad Reklama, marketing, promocja Witryny www 

Recipe – dane strukturalne dla przepisów kulinarnych – jak wdrożyć i jak wyglądają w wynikach wyszukiwania?

Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie jej przygotowania. W tym artykule opisuję, jak uzyskać taki efekt i urozmaicić widok przepisów kulinarnych w SERP. Czym są dane strukturalne typu Recipe i jakie informacje można za ich pomocą opisać? Dane strukturalne Recipe pozwalają opisać informacje na temat kroków przygotowania danego przepisu kulinarnego, a także takie informacje jak: zdjęcie potrawy, czas przygotowania, ocenę czy opinie. Kiedy można użyć na stronie danych strukturalnych typu Recipe…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www 

Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Gdy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc wybrać rzetelną agencję SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii ekspertów. Google doradza, jak wybrać solidną agencję SEO Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron internetowych…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi 

Wirtualny spacer z modelem 3D – zwiększ rozpoznawalność swojego biznesu

Wnętrza 3D to znakomity sposób na zaprezentowanie przyszłym klientom naszego biura, powierzchni usługowej czy nieruchomości, które mają zamiar np. wynająć. Dla większości osób sposobność obejrzenia takiego pomieszczenia przed wyborem oferty jest niezwykle ważna, a my wykonując taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im pomyślną dla nas decyzję. Ale czym są wnętrza 3D oraz spacer wirtualny? Jak można użyć taką wizualizację do promocji i czy warto to robić? Odpowiedź znajdziesz w dalszej części artykułu. Czym jest wirtualny spacer z modelem 3D? Wnętrza 3D to opracowany na podstawie kilkunastu…

Więcej
Baza porad Reklama, marketing, promocja Witryny www 

Direct Answer i featured snippets – czy warto wyświetlać się na pozycji “zero”?

Pojawienie się w SERPach bloków Direct Answer oraz featured snippet (czyli polecanych fragmentów z odpowiedzią), z roku na rok coraz bardziej napędza zjawisko “zero clicks searches”. Gdy powodzenie biznesu zależy od wysokiego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania, słusznie pojawia się pytanie, czy warto walczyć o wyświetlanie się strony na pozycji “zero”. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Nie tylko wyniki z elementami rozszerzonymi Nieustanne zmiany sposobu, w jaki Google prezentuje użytkownikowi odpowiedzi na wyszukiwane frazy, spowodowały, że na pierwszej stronie wyników wyszukiwania trudno już trafić wyłącznie na listę linków kierujących do 10…

Więcej
Reklama, marketing, promocja 

Frazy kluczowe – czy znasz wszystkie ich typy i wiesz, na które z nich warto się pozycjonować?

Rozpoczynając współpracę z agencją SEO z pewnością spotkacie się z terminem słowa/frazy kluczowe (z ang. keywords), a także z takimi określeniami jak long-tail, frazy sprzedażowe czy brandowe. Co oznaczają te pojęcia i jakie typy fraz są szczególnie istotne w pozycjonowaniu? Wyjaśniamy w artykule. Czym są frazy kluczowe? Zacznijmy jednak od początku – czym są frazy/słowa kluczowe? Krótko mówiąc, są to wyrażenia (zapytania) wyszukiwane przez użytkowników internetu. Wybór fraz kluczowych to jedno z pierwszych i najważniejszych działań podejmowanych przez agencje SEO na początku współpracy z klientem. Typy fraz kluczowych Wyróżniamy różne…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www 

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Wygoda stron www wynika przede wszystkim z ich wzornictwa. Projektując witryny www powinniśmy nie tylko pamiętać o względach estetycznych, ale też doświadczeniu klientów – jeśli poruszanie się po serwisie będzie dla nich przyczyną problemów, od razu przeniosą się na drugą witrynę i zdecydują się na towary innej firmy. Aby zatem strona dała nam oczekiwane korzyści, warto zatroszczyć się o to, by była odpowiednio zaplanowana. Jak jednak wygląda właściwie stworzona witryna? Jak zadbać, by goście nie wyłączyli jej za szybko? Efektywne projektowanie stron internetowych Centralną regułą, jaką powinniśmy kierować się tworząc…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi 

Powody dla których warto wykorzystać zdjęcia sferyczne na Facebooku

Panoramy sferyczne to bardzo atrakcyjna i stosunkowo nowa forma prezentowania pomieszczeń przedsiębiorstw i lokali gastronomicznych. Głównie widzimy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma lub Google Street View, ale też natrafiamy na nie na największym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Daje on możliwość dodania na tablicy firmy takiej interaktywnej fotografii. Jak więc możesz zastosować zdjęcia panoramiczne do reklamy Twojej firmy? Wskazówki prezentujemy poniżej. Co wyróżnia panoramy 360 stopni? Zdjęcia 360 stopni to panorama sferyczna, na które jesteśmy w stanie patrzeć pod każdym kątem. Swobodne przesuwanie fotografii daje odczucie realnej obecności…

Więcej
Reklama, marketing, promocja Usługi Witryny www 

Co to jest audyt SEO strony internetowej i jakie informacje powinien zawierać

Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwała większy ruch. W niniejszym wpisie wyjaśniamy, czym jest audyt SEO, co powinien zawierać i dlaczego warto go wykonać. Czym jest audyt SEO? Audyt SEO to analiza strony internetowej, która zawiera informacje na temat jej dostępności, przyjazności dla wyszukiwarek, użyteczności, zgodności…

Więcej